دانلود کتاب زبان اصلی Aus der emotionalen Achterbahn aussteigen : ACT für Hochsensible

[ad_1]

اگر غالباً احساسات شما را بیش از حد احساس می کند ، اگر گاهی اوقات چنان عصبانی واکنش نشان می دهید که بعداً پشیمان می شوید ، یا اگر با این س struggleال که چرا اینقدر دردناک احساس تنش می کنید دست و پنجه نرم می کنید ، می تواند کمک کند. پاتریشیا زوریتا او از نظر عاطفی فرصت های جدید حساسی را برای مقابله با احساسات شدید – با کمک درمان پذیرش و دلبستگی (ACT) فراهم می کند. شما یاد می گیرید که رفتار خود را با ارزش های خود تنظیم کنید ، نه با احساسات غیرقابل کنترل. شما یادآوری احساس تنهایی و اضطراب و همچنین ایجاد روابط تقویت کننده و سالم را تمرین خواهید کرد. شما مهارت هایی مانند پذیرش از خود ، گذشت ، ذهن آگاهی و حل تعارض را به دست خواهید آورد و خواهید فهمید که خیلی بیشتر از احساسات خود هستید. نظرات این کتاب: “نکات عالی و استراتژی های م alleثر برای کاهش اثرات احساسات دردناک و مقابله سازنده با چالش های زندگی.” راس هریس ، نویسنده کتاب ACT ،

[ad_2]

دانلود پی دی اف کتاب Aus der emotionalen Achterbahn aussteigen : ACT für Hochsensible